Driftsassistent i Haderslev

Driftsassistent i Haderslev


Umove Vest, Haderslev


Søger du et job, hvor du er omdrejningspunkt i den daglige drift? Og vil det være endnu mere attraktivt, hvis det også er hos en af landets største busoperatører, som spiller en aktiv rolle i at forsikre en bedre og mere bæredygtig kollektiv trafik på tværs af landet? Så har vi gode nyheder til dig hos Umove i Haderslev!
 


Jobbet
Du vil indgå i vores team, som er ansvarlig for busdriften i Haderslev, Jels og Ribe. Som driftsassistent hos Umove vil du sammen med driftslederen være omdrejningspunkt for den daglige drift af vores buskørsel og bidrage til at sikre den daglige busdrift og skabe gode rammer for passagererne. Du vil derfor tilbringe tid sammen med driften og have et tæt samarbejde med driftsleder og driftschef og alle vores buschauffører.
 


Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Du vil få skabt en god forståelse for diverse områder af driftspaletten i en organisation i en rivende udvikling hos en af landets største busoperatører. Herudover vil der også være mulighed for fleksible rammer, hvortil villighed, proaktivitet og initiativ følger mulighederne for at vokse og udvide ansvarsområder.
 


Nogle af dine arbejdsopgaver inkluderer:

  • Medansvar for det totale driftsoverblik, inkl. bemanding af chauffører og ajourføre vagtplaner
  • Daglig sparring med samt arrangere træning/kurser for vores chauffører
  • Kundeservice (inkl. klager), som primært er via telefon
  • Kontrol af chaufførafregninger, løn og fraværsopfølgning
  • Månedsafregning, rapportering samt support til Sydtrafiks realtidssystem
  • Deltagelse i afdelingens vagtordning.

 


Din profil og kvalifikationer
Vi forestiller os, at du er udadvendt, struktureret og serviceminded, som ikke går på kompromis med kvaliteten af dit arbejde. Derudover skal du også være en holdspiller, da vi i Umove værdsætter at fejre fælles succeser og altid er klar til at hjælpe hinanden for at nå vores fælles mål.

 
For at lykkes i denne position forventer vi, at du har følgende kvalifikationer:

  • En god operationel og administrativ værktøjskasse og erfaring, som du bruger mundtligt og skriftligt
  • Er proaktiv, handlekraftig, selvdreven og fleksibel
  • Har gode kommunikations- og formuleringsevner, er struktureret og har overblik
  • Trives i en dagligdag, hvor du har flere bolde i luften og har forskellige opgaver
  • Er erfaren med IT og Microsoft Office-pakken.

 
Din ansøgning
Hvis du er interesseret, kan du sende din ansøgning og CV via hjemmesiden. Vi afholder løbende samtaler, og tiltrædelse er snarest muligt.


Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores driftschef for Sydjylland, Poul Martinussen, på tlf.: 4152 7071.


Vi glæder os til at høre fra dig!


Ansøg nedenfor